27. september 2011

Sick

Hejhej!

Usj. Jeg er syk. Hvordan har det seg at sykdom alltid kommer på de mest ubeleilige tidspunkter? Føler jeg har et tonn med skole å ta igjen. Blæh! Så i det siste har det blitt mye bra formidags tv på meg. I tillegg har jeg sikkert sett 30 episoder av Keeping up with the Kardashians. Addicted! Haha.

Det har også blitt noen timer på diverse nettsteder. Jeg leter nemlig etter noen fine kjoler (eller klær generelt. Hoho) som kan brukes fremover. Høsten/vinteren byr på mange parties og da trenger man jo litt pent tøy!

Her er noen Topshop cravings for øyeblikket!






Og ikke minst denne kjolen! Selvfølgelig ble den utsolgt i min størrelse med en gang. Typisk. Prøver å finne kjoler som er korte foran og lange bak, men det er jo nesten ingen å oppdrive! Får håpe denne kommer inn igjen asap.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar