28. september 2011

Black White Red

I dag var den første dagen siden lørdag jeg har hatt siden lørdag. Og det er leeenge for å være meg. (Nå har jeg ikke vært ute av leiligheten enda da) Men idag var jeg nødt til å dresse meg opp litt. (selv om jeg ikke har vært ute av leiligheten.) Ingen ting spennende å fortelle om denne dagen i hvert fall. I morgen blir det skole igjen. Wohooo!

Jeg har blitt veldig glad i det nye skjørtet mitt og er på leting etter flere.






Jepp, jeg vet jeg er blek. Og ikke bry dere om bildekvaliteten. Dårlig lys og dårlig fotograf. Hihihi! Bare tuller med deg, elskling! <3

2 kommentarer:

  1. Ja, det er selvsagt fotografens skyld at du er blek ;)

    SvarSlett
  2. Jepp, det var nemlig han som gjorde meg syk i utgangspunktet, dermed også blek ;)

    SvarSlett