24. september 2011

Unique

Wiijuuhooo! I dag kunne jeg endelig hente jakken min på posten! Føler jeg har ventet i hundre år. Jeg fant den på ebay og fikk den av verdens snilleste mamma til bursdagen min. Jippi! Jeg har jevnlig søkt på ebay i tilfelle den skulle dukke opp i min størrelse. Og det gjorde den! Hadde opprinnelig lyst på den i sort, men jeg er superfornøyd med den hvite. Den veier faktisk 2 kg så blir ikke akkurat noe hverdagsjakke. Haha. Men det skal den jo heller ikke være.

Jeg fikk innviet den på date med min kjære i kveld. Vi testet ut en ny restaurant som heter Cincin som ligger i kjelleren på Bislett bad. De har fått kåret den italienske pizzaen sin til Norges beste. Absolutt god mat, men servicen var så som så. Det kan vel ikke være så vanskelig å smile litt?
Anyways, her er dagens antrekk!






Jeg finner ikke minnekortet til kameraet mitt (mistenker at en katt har er en labb med i spillet) så da må iphone bilder duge for nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar