4. oktober 2011

Tan

God kveld søtiser!

I dag har jeg gjort.. lite. Neida, jeg har faktisk pakket vekk ca et tonn med sommerklær som jeg aldri fikk brukt fordi jeg ikke hadde noen sommerferie. (Jepp, forsatt litt irritert over det..) Men det er faktisk deilig å ha plass til masse nye godbiter i klesskapet. Nå er det faktisk så tomt at jeg ser meg nødt til å shoppe vilt. Bra deal!

Uansett. Dette innlegget skal nemlig handle om noe helt annet. Nemlig selvbruning! Jeg er av den typen som nesten aldri holder meg til et produkt, men når det kommer til selvbruner så er jeg faktisk trofast. Jeg har funnet min ene! Og det er denne søtnosen her:


Garnier Ambre Solaire er en selvbruningsspray. Du holder flasken rundt 40cm unna kroppen din og sprayer. Veldig effektivt og enkelt. Og det beste av alt! Jeg har aldri opplevd skiller. Prisen er heller ikke den verste.

Garner Amre Solaire Pros:

* Rask og effektiv påføring
* Man kommer til på vanskelige steder som rygg og bakside ben
* Veldig fin farge som du kan justere selv etter hvor mye du sprayer
* Ingen skiller
* Tørker raskt
* Bra pris
* Fåes kjøpt mange steder


Garnier Ambre Solaire Cons:

* Det tar litt lang tid før fargen kommer frem
* Flasken holder til rundt 3 påføringer (kunne gjerne ha vært litt mer)
* Den lukter litt selvbruner
* Stå på et håndkle når du spayer hvis ikke så kan du risikere å få en ekstra bra tan under føttene. (men det er jo tross alt ikke selve selvbruningnens feil ;)






Ha en fin kveld <3

2 kommentarer:

  1. Hater den selvbruningen der :P Jeg elsker sunjunkie <3 Men alle har sine meninger ;)

    Fin blogg :)

    SvarSlett
  2. Hehe. Bra man har forskjellig smak ja ;) Tusen takk! :D

    SvarSlett