5. oktober 2011

Onsdag

Hei søte små!

Har dere hatt en fin dag? Jeg har sittet med en eksamensoppgave og dødd. Uff! Akademisk lesing og skriving er vanvittig zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Jeg har klart å skrive et helt avsnitt da! (som jeg regner med at jeg må fjerne uansett fordi det er så dåårlig)

Ellers har jeg sittet og sett på diverse interiør. Jeg er keen på å få i stand denne leiligheten! Fy, så vanvittig mye fint det finnes innen interiør! Jeg er så heldig å ha en mamma som er superflink når det kommer til innredning så jeg må sikre meg noen tips. Og i dag tror jeg at jeg kanskje kan klare å få med gutten på Ikea! Wohoo! Det skjer sånn ca aldri. Hvorfor er det så hat å gå på Ikea egentlig?

For å blande interiør og fashion, her er noen inspobilder av Olivia Palermos leilighet.
 (Jeg trenger faktisk det Hermes brettet. Har lett i en evighet på ebay, men det dukker jo aldri opp!)






                                                                             I like!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar