8. juni 2011

Eksamensslutt

Idag hadde jeg min siste eksamen. Utrolig deilig å være ferdig! Selv om jeg (bare) har tatt opp fag, så er det fortsatt slitsomt med 5 eksamener. Har så langt forbedret 3 av karakterene mine, de skriftlige får jeg svar på senere. :) Derfor var jeg ute ikveld med min kjære for å feire litt! Vi dro en tur på Horgans i Hegdehaugsveien for å spise litt mat. Har aldri spist der før. De serverer samme type mat som på Fridays. Digg! På fredag blir det eksamensfest med jentene! Viktig å feire seg selv litt!

Happy face!


I morgen starter jeg i ny jobb! Den eneste butikken i norge som fører Christian Louboutin! Mitt yndlingsmerke. Exited! Lurer bare hva jeg skal ha på meg... Haha. Verdensproblemer!



Christian Louboutin

2 kommentarer:

  1. Ooh gratulerer med overstått eksamener og gratulerer med ny jobb som høres fab ut!! :)

    SvarSlett