9. juni 2011

Ebay in my heart







Jeg elskerelskerelsker ebay! Kan tilbringe timesvis der inne på leting etter skatter. Jeg elsker å vente på å få ting hjem i posten og sjekker alltid postkassen alt for tidlig (typ dagen etter jeg har bestilt noe fra USA...). I det siste har jeg begynt å kjøpe sminke der også. Ganske genialt med tanke på at jeg har spart opp til halv pris. For litt siden bestilte jeg Glo Minerals Pressed Based, mineralfroundationen jeg sverger til. Jeg har tidligere betalt 400kr for denne her hjemme, men fikk kjøpt den på Ebay for 180kr inkludert frakt! Det kan vi like!

Kjøpte også en blush der. Nars Orgasm (ja, du leste riktig) Var usikker på om jeg skulle velge den, eller Deep throat. Haha! Oppfinnsomme navn, det skal de ha. Den kjøpte jeg også for rundt 180kr. Fikk den hjem i posten i går! Yay!


Jeg trengte en rouge med skimmer. Fint til sommeren!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar