30. september 2013

Very Prive & Azzedine Alaia

 True story!

Derfor har jeg lyst til å vise dere to par sko jeg nå har tatt avgjørelsen om å selge, så man kan ta på seg noe som er hundre ganger finere enn crocs.

Jeg skal selge mine kjære Christian Louboutin Very Prive. De er kun brukt to ganger og er i perfekt stand. Det er tungt for meg å selge disse, men de passer rett og slett ikke.





Jeg har også bestemt meg for å selge kanskje de vakreste skoene jeg eier. Nemlig bootiesene fra Azzedine Alaia. De passer heller ikke og det er grusomt da disse skoene er helt fantastiske! Noe av det nærmeste du kommer kunst når det kommer til sko!
Bildene yter de ikke rettferdighet!




Hvis det er noen jenter der ute som kunne tenke seg ett av disse parene så er lenken til Very Prive her:
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44297884&searchQuery=louboutin

Her er lenken til Azzedine Alaia skoene:
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44297709&searchQuery=alaia

Ha en fin mandag dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar