27. september 2012

DIY - Sy perler på en pute

Noen ganger synes jeg det er deilig å sitte med noe kreativt og bare la tankene fly. I går hadde jeg et lite DIY (Do it yourself)  prosjekt. Fikk perler fra ebay som jeg egentlig hadde tenkt til å sy på en genser. Men var innom H&M Home og fant en linpute som jeg tenkte det kunne vært gøy å gjøre litt om på. Puten var relativt stor, så jeg brukte litt tid, men det var veldig lett. Neste gang tenker jeg nok å bruke noen andre type perler, men jeg synes resultatet ble morsomt.

På ebay så søkte jeg "sew on beads" og fikk opp mange alternativer!

Du trenger bare perler med hull på to sider, noe å sy de på, nål, tråd og saks. Er du usikker på hvordan du skal sy de på, så søk litt rundt på google. Det er i hvert fall lett som en plett og et behagelig tidsfordriv.

Sorry for dårlige iphone bilder..


 

 

1 kommentar:

  1. Du er den flinkeste!! Nuss fra Fest til Volum

    SvarSlett