16. august 2012

I'm back

Hei!

Da var jeg plutselig tilbake! Ikke alltid like lett å finne motivasjon, spesielt ikke når min kjære data er på reprasjon. Men skal uansett prøve å oppdatere jevnlig. For øyeblikket sitter jeg hjemme og er kreativ mens jeg lager 85 bordkort. Sommeren har vært fantastisk med en tur til Marbella, som jeg så vidt dokumenterte her, en amazing tur til Kiev og fotball EM, samt en tur til vakreste Santorini for å pleie kjærligheten! Ikke dårlig spør du meg. :)

Ellers har det vært mye jobb og det er også ganske så fab. Elsker å jobbe med merkene vi fører i butikken og jeg kan si så mye som at jeg ønsker høsten velkommen for høstmoten er mer enn lovende!

Her er noen snapshots fra utvalgte øyeblikk i sommer. :)


Bryllup på Fagerhøi


Fineste turområdet

¨Tidsfordriv i regnet

Diverse nytt


Diggeste hotellet på jord

Privat svømmebasseng på ferie er sterkt undervurdert


Klassisk gresk dør

Tidenes fineste solnedgang på Oia


En fin kveld ute med min yndling Matthew Williamson

OL, håndball og godt selskap!

Jobbcravings fra Alaia


Fashion victim Kitty

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar