19. januar 2012

Back home

Hei dolls!
Da var jeg endelig hjemme igjen etter tre dager på tur. Denne gangen gikk turen med hele skolen til Hemsedal. Masse folk, god stemning, ski, sol og afterski! En bra oppskrift for å få en bra tur. Og det var det virkelig! Har brukt hele dagen i dag på.. ingenting. Utenom å prøve og unngå og sette meg ned på høyre skinke, da jeg har tidenes blåmerke på i hvert fall 7 cm i diamenter, pluss at jeg nesten ikke klarer å gå pga litt mye dansing i slalomstøvler. Det skal kjennes litt i kroppen når man har hatt det så gøy!

Siden jeg tok ca 2 bilder viser jeg dere noen bilder fra tidligere skiturer. Ååh! Håper det ikke blir lenge til neste gang!







  Kjærestepar i gamleda'r!

 Grei bakgrunn. Ischgl i Østerrike.

 Afterski på Laaven i Trysil.




Gjengen samlet for en pause i Saalbach, Østerrike.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar