22. september 2011

Across the universe

Heej folkens!

I går satte jeg opp en liste over hva jeg skulle gjøre i dag. Fulgte jeg den? Haha. Ikke i nærheten. Men jeg fikk gjort det viktigste, nemlig å bytte neglelakken jeg fikk av mine søteste små venniner til bursdagen min! De hadde kjøpt Deborah Lippmann Bom Bom Pow til meg og den hadde jeg akkurat bestilt på ebay. Så da måtte jeg til Shoelounge og velge meg en annen. Det er så mange fiine Lippmann-lakker, så det ble med meg to stykker hjem. Klarte ikke å velge! De er i hvert fall super lette å legge. Du trenger noen lag, men det forsterker uansett effekten. Jeg er fornøyd!

Across the universe


Today was a fairytale



Jeg har også prøvd meg på en fishtail-braid. Superduper easy! Trenger ikke å gjøre det med speil en gang.



                 Sjekk ut Lauren Conrads beauty blogg om du vil se video toturial!

1 kommentar:

  1. jeg må få prøvd ut den neglelakken snart..har vel en forkjærlighet for Chanel, men gøy å prøve ut noe nytt!! Likte godt den blå

    SvarSlett