14. juni 2011

Wedges

På lørdag skal jeg i en stor bursdagsfest med over 80 gjester. Elsker slike annledninger til å pynte meg litt ekstra! Jeg skal ha en lang pudderrosa kjole fra H&M Conscious Collection som jeg gleder meg veldig til å bruke! Men jeg har ikke funnet sko enda. Festen skal være i en hage så det er en ide å bruke wedges. (Hæler og gress går ikke så godt sammen..) Men jeg har ingen (fine) wedges! I morgen starter vi salget på jobben og derfor har jeg muligheten til å gjøre et kupp :) Men er usikker på hvilke sko jeg skal kjøpe. Det er nemlig en del par jeg ønsker meg.. Her er alternativene for wedgesene:



Christian Louboutin
 Disse sebra wedgesene er veldig kule på! Men lesten til Louboutin er ikke alltid den beste.. Er redd for at jeg kan gå lei av disse etterhvert. Og siden jeg ikke er sååå fan av wedges, så er jeg redd for at jeg ikke får brukt de nok til at det er verdt det. Men, så er de jo som sagt veldig kule...



Christian Louboutin
 Denne modellen er i sort. Den er veldig fin på og mer klassisk enn sebraene. Billigere er de også. Minuset er at foten løftes opp fra skoen hver gang jeg tar et skritt. Og det er ikke så behagelig i lengden.

Gucci

Disse er de mest behagelige og de mest nøytrale. De ser litt kjedelige ut, men de er veldig nette og fine på foten. Jeg synes wedges ofte kan bli veldig klumpete. Jeg heller vel kanskje mest mot disse. Kan nemlig bruke de på jobben og til hverdags generelt. Og skal jeg tenke på hva som passer til kjolen (den er så lang at skoene ikke synes uansett)  så er disse best.

Hmmmmm.... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar